Etiketler

15 Temmuz 2014 Salı

Can Sıkan Küçük Sorunlar vol. 1

Merhaba,

Bugün karşılaştığım ve günlerce çözümünü çaresizce aradığım, ancak 

BO 4.1'e geçmemize rağmen, hala sistemimizde .unv uzantılı evrenler bulunuyor ve geliştirme yapılıyor.

Geçtiğimiz günlerde, bir developer, Universe Design Tool'a giriş yapamamaya başladı.
Öncelikle, BO sunucusu üzerindeki Firewall ayarlarını kontrol ettik.  Firewall kapalıydı.


Sistem üzerindeki antivirüs programını devre dışı bırakınca, developer UDT'ye girebildi.

Ancak sorun hala bir sorun vardı.  Sistemden tüm .unv'leri bilgisayarına alabiliyordu ancak asıl çalışmak istediği evren üzerinde çalışamıyordu.

Birkaç kullanıcının bilgisayarında denediğimizde ise sorunla karşılaşmadık.

Birkaç günlük araştırmamızın sonucunda, sorunu çözmeyi başardık!

İşte çözüm!Gizli dosyaları gösterme seçeneğini aktive ederek aşağıdaki klasöre gidilir:
C:\Users\\AppData\Roaming\SAP Business Objects\SAP Business Objects Enterprise 4.0\Universes

Universes dosyasını sildik ve sorun düzeldi!

Bazı sorunların çözümü basit olsa da, cevabı bulmak bazen hiç kolay olmayabiliyor!

Sorularınız için bana yazın.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder